جذب دختر مورد علاقه

انسان ها همیشه به دنبال عاشق کردن و ایجاد علاقه در دیگران هستند؛ هدفی که اگر به درستی پیش نرود، می تواند شکست های بزرگی در پی داشته باشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که انسان ها در این رابطه مرتکب می شوند، تصور این موضوع است که یک فرمول کلی و جهانی برای به دام انداختن قلب همه وجود دارد. آنها فکر می کنند می توانند یک شیوه ی خاص را پیدا کنند و در مورد همه به کار گیرند به طوری که به هیچ تغییری نیاز ندارند. ما در این مقاله، سعی داریم با بررسی راهکارهایی موثر، به شما کمک کنیم تا دختر مورد علاقه خود را برای ازدواج جذب کنید.”

روش های جذب دختر مورد علاقه

انسان ها موجودات پیچیده ای هستندکه هر کدام اعتقادات، تجربیات، رویاها و … مخصوص به خود را دارند. این که کسی به چیزی علاقه داشته باشد الزاما به این معنی نیست که دیگری نیز همان چیز را دوست داشته باشد.

در مورد ویژگی های انسان ها نیز به همین گونه است؛ موضوعی که یک نفر را جذب می کند، ممکن است شخص دیگری را جذب نکند.

من هم دقیقا مثل شما هستم!

این موضوع را همه می دانند که دیگران معمولا عاشق کسانی می شوند که ویژگی های نزدیک به خودشان را دارند. این شباهت‌ها باعث ایجاد حس امنیت می شود اما موضوع اصلی این است که چطور این حس را برای جذب دختر مورد علاقه خود ایجاد کنیم؟

  • ارزش‌های مشترک خود را نشان دهید، به خصوص در مواردی که برای او مهم است.
  • اعتقادات مشترک خود را بیان کنید و نشان دهید در مورد موضوع‌های مهم اعتقادات مشترک دارید.
  • همدلی ایجاد کنید. چرا که همدلی به طور مستقیم بر روی ذهن نیمه خودآگاه تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد حس شباهت و تفاهم می شود.
  • نشان دهید علایق مشترک دارید.
  • نشان دهید از یک طبقه اجتماعی هستید. انسان ها معمولا عاشق کسانی می شوند که نگرش اجتماعی یکسانی با آن‌ها داشته باشند.

هر طور که شده باید به شخص مورد نظر خود این پیام را انتقال دهید که شبیه تو هستم اما به یاد داشته باشید این پیام هیچوقت مستقیم انتقال پیدا نمی کند، اجازه دهید شخص مورد نظرتان خود به این موضوع برسد، به عبارت دیگر کاری کنید که آن‌ها خود، شما را کشف کنند.

جذاب باشید!

معمولا اولین عنصر محرک برای جذب و آشنایی با یک نفر، جذابیت اوست. جذابیت در آغاز و گسترش آشنایی افراد تاثیر بسزایی دارد. دخترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای جذب علاقه یک دختر در ابتدا سعی کنید جذاب باشید.

در مطالعات انجام شده این نتیجه به دست آمده است که جذابیت ظاهری بیشترین تاثیر غیر منطقی را بر اکثریت افراد دارد و یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که در تعداد افراد خواستار ازدواج با فرد تاثیر دارد. در نگاه اول جذاب ترین افراد به احتمال زیاد افرادی گرم، حساس، مهربان، به روز و با کفایت هستند (دوین و دیگران، 1972). در یک مطالعه ی بین فرهنگی که سی و سه فرهنگ در نقاط مختلف جهان را در بر می گرفت، نشان داده شد که خانم ها به دورنمای مالی مردان و بلند پروازی آنها یا سخت کوشی و جدی بودن آنها نیز توجه می کردند (باس، 1989، 199).

چگونه دختران را جذب کنیم؟

جذب دختر مورد علاقه برای ازدواج از نظر روانشناسی

گام اول: خود شناسی

شناخت دقیق ارزش ها، اعتقادات و نوع افکار خودتان به شما کمک می کند با اعتماد به نفس و صداقت بیشتر به دختر مورد علاقه تان نزدیک شوید و سعی در جذب وی داشته باشید.

گام دوم: ارتباط گرفتن

ارتباط صادقانه و عمیق با او برقرار کنید. با دختر مورد علاقه تان به گفت و گو و بحث بپردازید، در موارد مختلف نظر او را نیز جویا شوید تا بتوانید به شناخت بهتری از او برسید.

گام سوم: نشان دادن علاقه

توجه و محبت خود را به او نشان دهید، می توانید در مورد علایق و سلایقش تحقیق کنید تا در مورد آن‌ها به بحث بپردازید.

گام چهارم: احترام گذاشتن به حد و مرزهایش

در ارتباط با دختر مورد علاقه خود برای جذب او، هم می بایست صادقانه حد و مرزهای خود را مشخص کنید و هم برای حد و مرزهای او نهایت احترام را قائل شوید.

گام پنجم: احترام به خانواده وی

احترام گذاشتن به خانواده طرف مقابل، نشان دهنده مسئولیت شما در برابر آن شخص است.

گام ششم: باور به خود

داشتن اعتماد به نفس می تواند جذابیت شما را تا چند برابر افزایش دهد. داشتن اعتماد به نفش یکی از موارد مهم در جذب دختر مورد علاقه تان است.

راه های جذب دختر برای ازدواج

راحت ترین روش های جذب دختر مورد علاقه برای ازدواج

داشتن ظاهر آراسته

سعی کنید همیشه تمیز و مرتب باشید چرا که این مورد در جذب دخترها تاثیر بسزایی دارد. برای داشتن ظاهری آراسته نیاز نیست خود را به فردی عجیب و غریب تبدیل کنید! تمیز و مرتب بودن در عین سادگی مهم است.

محترم باشید

بی احترامی به خود یا به هر شخص دیگری یک عامل مهم کاهنده جذابیت می باشد. در تمامی رفتارها و گفتارهای خود نهایت احترام و مودب بودن را به کار بگیرید.

مهربان تر از قبل باشید

در ارتباط با بقیه افراد، ملایم رفتار کنید. به او نشان دهید که در این مورد حد تعادل را رعایت می کنید.

قاطع باشید

افراد جذاب معمولا دارای قاطعیت خاصی می باشند، اهداف و ارزش های معین دارند، مصمم هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند. بیا این کار می‌توانید دختر مورد علاقه خود را جذب کنید.

برنامه ریزی داشته باشید

دخترها معمولا شیفته مردانی می شوند که قادر هستند همه چیز را در کنترل خود داشته باشند. برنامه ریزی را بلد باشید و حتی برای دیدارهای حضوری نیز این مورد را به کار بگیرید.

کلام آخر

شیوه های معرفی شده در مقاله قطعا می توانند در جذب دختر مورد علاقه تان برای ازدواج کمک کننده شما باشند، اما کافی نیستند؛ زیرا همانطور که گفتیم، شیوه های جذب هر فردی با فرد دیگر می تواند کاملاً متفاوت باشد. متخصصین گروه روانشناسی پیروزی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت، شناسایی کامل شخصیت شما و همچنین در نظر گرفتن شرایط شخصی شما می توانند جهت ارتقای توانمندی های شما به طور کامل برنامه ریزی کرده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به اهداف خود در این زمینه برسید. جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

دریافت نوبت:

جهت دریافت مشاوره قبل از ازدواج و یا مشاوره فردی از متخصصین و مشاورین کلینیک پیروزی کافی‌ست با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس یپروزی: ۰۲۱۷۷۴۳۱۶۴۹
شماره تماس قیطریه: 02126456903

ساعات کار

روزهای هفته 8:00 – 17:00
پنج شنبه با هماهنگی
جمعه تعطیل

آخرین مطالب

  • آشنایی قبل از ازدواج

بایدها و نبایدهای آشنایی قبل از ادواج

شهریور 23ام, 1403|بدون دیدگاه

دوران آشنایی قبل از ازدواج دوران آشنایی دختر و پسر، یکی از حیاتی‌ترین مراحل قبل از ازدواج است؛ چرا که جهت داشتن تصمیم مطمئن در این زمینه، می‌بایست ارزیابی‌های کامل صورت گیرد. همچنین دختر [...]

بازدید روزانه 3

ثبت قرار ملاقات

شما می‌توانید از طریق این دکمه، جلسه مشاوره تنظیم نمایید…